Skocz do zawartości


Zdjęcie

C-385 - odkręcające się śruby

C-385 śruby luz na śrubach

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
146 odpowiedzi w tym temacie

#141 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8628 postów

Napisano 20 marzec 2021 - 23:35

musisz wyjąć akum. i skrzynke. Może być skręcona obejmą do skrzyni, albo dwie do kupy.
  • 0

#142 DuzyGrzegorz

DuzyGrzegorz

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 3601 postów

Napisano 24 marzec 2021 - 23:47

Była przykręcona tylko jedną śrubą. Ale aby wyjąć musiałem wycisnąć lewarkiem. Założyłem filtr taki jak od wspomagania. Niby jest tam ciśnieniowy, ale przecież olej wycieka na łożysko, to wnioskuję, że ciśnienia tam nie ma. Najważniejsze, że nie cieknie olej.

W zasadzie to nigdy nic przy nim nie robiłem. Dwanaście lat temu wymieniłem akumulatory i w zeszłym roku jeden z nich padł. Nawet żadna żarówka się nie spaliła, a teraz dał mi popalić. Jeszcze muszę wymienić diody w alternatorze, Pozdrawiam!


  • 0

#143 DuzyGrzegorz

DuzyGrzegorz

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 3601 postów

Napisano 25 marzec 2021 - 08:42

I jeszcze jedno. Kupiłem manometr do obwodu sterowania (mikropompki). Gdzie najlepiej go podłączyć?

Pozdrawiam!


  • 0

#144 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8628 postów

Napisano 25 marzec 2021 - 08:43

na końcu rurki smarującej powinna być dysza, czasem nie dają, tam jest.ciśnienie jakieś nieduże ale jest
  • 0

#145 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8628 postów

Napisano 25 marzec 2021 - 08:47

Pod czujnik ciśnienia, na górze skrzyni . nie jestem pewny ale powinno być około 15 atm, a 12 to dolna krytyczna dla sprzęgieł hydraulicznych. Wiem, że podłączają też do obojętnie ktorej wom. przy wom, tam najprościej dostać się. Do wom idą dwie rurki, jedna daje ciśnienie na sorzęgĺo a druga na hamulec. czyli na wyłączonym wom jest ciśnienie w jednej a na włączonym w drugiej rurce
  • 0

#146 DuzyGrzegorz

DuzyGrzegorz

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 3601 postów

Napisano 25 marzec 2021 - 09:11

Właśnie, jak to jest z ciśnieniem? Specyfikacja - http://www.hydrotor.pl/87-106-819/

Nominalne ciśnienie to 10 bar, a chwilowe krytyczne to 12,5. 15 atm raczej nie przeżyje, a przy 12 też nie pożyje. Pozdrawiam!


  • 1

#147 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8628 postów

Napisano 25 marzec 2021 - 09:45

napisałem, że nie jestem pewny bo nie jestem. Przerabiaĺem temat z 20 lat wstecz, bodaj z instrukcji napraw, poźyczonej. Tam było opisane to na zimnym i ciepłym oleju, parametry z linku wskazują na ciepły olej. Na zimnym prawdopodobnie było 18 a u mnie przy pomiarze 17.
Sprawdź cisnienie u siebie i zweryfikuj, jak również sprawdź w książce napraw.
Być może to dolne krytyczne to 8 - prawdopodonie nie przy pompie tylko opis przy pracy sprzęgła zawierał te parametry
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: C-385, śruby, luz na śrubach

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych