Zestawy naprawcze silnika - jaką markę wybrać?
#21
Napisano 24 luty 2013 - 15:37
#22
Napisano 24 luty 2013 - 15:57
#23
Napisano 24 luty 2013 - 17:04
#24
Napisano 24 luty 2013 - 17:26
#25
Napisano 24 luty 2013 - 17:47
#26
Napisano 24 luty 2013 - 20:22
#27
Napisano 25 luty 2013 - 10:34
#28
Napisano 25 luty 2013 - 10:56
#29
Napisano 19 marzec 2013 - 11:21
#30
Napisano 19 marzec 2013 - 14:21
#31
Napisano 19 marzec 2013 - 16:27
#32
Napisano 19 marzec 2013 - 21:35
kl. a na pierwszy montaż, kl. B odrzut który idzie jako zestaw naprawczy bo nie przeszedł klasyfikacji na pierwszy montaż
#33
Napisano 19 marzec 2013 - 22:59
#34
Napisano 20 marzec 2013 - 09:15
To nie jest klasyfikacja jakościowa ani żaden odrzut. To grupy selekcyjne. Tłok i tuleja po obróbce końcowej zawsze ma jakieś wahania w wymiarze. Dla tego po obróbce dzieli się jedno i drugie na grupy selekcyjne, oznacza i łączy w pary tak by wymiarowo komplety miały pomiędzy tłokiem a tuleją różnice jakie zakłada fabryka dla nowego zestawu..
To nie jest żaden bubel ani odpad.
#35
Napisano 20 marzec 2013 - 10:17
#36
Napisano 20 marzec 2013 - 11:21
#37
Napisano 22 listopad 2013 - 20:10
Reszta to badziewie .Te Zetorowskie ciężko się układają , Premium trzeba trafić bo lubią mieć niedopracowaną powierzchnie tuleje i pierscienie długo będą się układać , poprostu za gruba siatka na tulejach.THM jak trafi ale przewaznie po niedługim czasie tuleje szybko się wypracowywują.
Tak więc ja teraz tylko MAHLE zakładam i wiem że traktor chodzi perfekcyjnie.Tylko trzeba trafić z Dobrym tłokiem.
Bo te indyjskie to szajs.
#38
Napisano 23 listopad 2013 - 13:17
#39
Napisano 24 listopad 2013 - 15:21
Po 1000-2000mth by mozna cos powiedzieć......
#40
Napisano 24 listopad 2013 - 15:24
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych