Ursus C-360 vel Ostrówek - Czym różni się zwolnica zwykła od wzmacnianej?
#1
Napisano 20 grudzień 2014 - 19:14
W zwolnicy jest 6 otworów i tyleż śrób. Natomiast w pochwie jest chyba dwa razy więcej. Czy może wzmacniane znaczy, że w zwolnicy powinno być tyle samo otworów co w pochwie ???? Miałem kiedyś dziadka Ostrówka z 8 lat go tłukłem i nie wiedziałem co to problem ze zwolnicami i nigdy ich nie dokręcałem !!!! Teraz mam dużo młodszą maszynę i dzień zaczynam od dokręcania zwolnić...... Bardzo często dochodzi do zerwania łbów śrub...... Wyciągają się jakby były z gliny...' stosuję śruby wyłącznie w klasie 8,8..... Często z kopalni węgla gdzie każda śrubka, gwóźdź musi mieć atest !!!!! Także to nie wina śrub!!!!!!
Dziękuję za odpowiedzi.
#2
Napisano 20 grudzień 2014 - 20:28
#3
Napisano 20 grudzień 2014 - 20:35
#4
Napisano 20 grudzień 2014 - 22:53
Śruby załóż twarde 12,9. Nie naciągają się. Sprawdź płaszczyznę dolegania pochwy do zwolnicy. Najprościej kup małą tubkę farby olejnej do malowania obrazów, wymieszaj z rzadkim olejem, posmaruj cienko jedną część, skręć, rozkręć i będziesz miał ślicznie odbitą płaszczyznę dolegania. Może być już w samej zwolnicy zwichrowane.
#5
Napisano 21 grudzień 2014 - 11:18
#6
Napisano 21 grudzień 2014 - 11:30
Najlepiej załóż podkładki ząbkowane. Zwykła sprężynowa kompletnie nie nadaje się do twardych śrub. Nie wbija się w nią.
http://www.contakt.p...c90d13e73c51e0f
#7
Napisano 21 grudzień 2014 - 13:57
#8
Napisano 21 grudzień 2014 - 14:16
#9
Napisano 21 grudzień 2014 - 14:43
#10
Napisano 23 grudzień 2014 - 17:25
#11
Napisano 26 grudzień 2014 - 11:42
Frapuje mnie jeszcze inna sprawa, a mianowicie: Półosie długie czyli pomiędzy mechanizmem różnicowym, a zwolnicą są takie same czy inne. Mam na myśli prawa-lewa????
W C 360 czy C 355
#12
Napisano 26 grudzień 2014 - 14:12
#13
Napisano 26 grudzień 2014 - 14:18
Pozdrawiam
#14
Napisano 26 grudzień 2014 - 14:37
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych