Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nagłe unieruchomienie silnika C-360.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 TurboMustang

TurboMustang

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 20 październik 2014 - 18:15

Witam!
Mam problem z moim Ursusem. Otóż wracając z pola silnik zgasł. W ogóle nie chce od tamtej pory odpalić. Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się ok. Od zbiornika do pompki zasilającej wszystko jest dobrze. Przy odpowietrzaniu paliwo wypływa pompką jak szalone. Wydaje mi się, że przyczyna musi leżeć głębiej, ale nie znam się na tym za dobrze, więc proszę o pomoc. Nie wiem czy jest to istotne, ale podczas pracy w polu sypał iskrami z wydechu.[/u][/i][/b]
  • 0

#2 rafaello3

rafaello3

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 901 postów

Napisano 20 październik 2014 - 18:45

Za mało szczegółów podałeś kolego .A mianowicie czy rozrusznik kręci ,jak wygląda olej ,czy jest czarny ,czy też ma inny kolor ,czy w czasie pracy ciągnik grzał się i przede wszystkim ,czy miał moc jak nim pracowałeś ?Jeżeli nie kręci ,to rozrusznik mógł się popsuć ,lub kolejna możliwa awaria to pompa paliwowa .Pozdrawiam .
  • 0

#3 TurboMustang

TurboMustang

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 20 październik 2014 - 21:54

Wszystko było w porządku. Rozrusznik chyba nie ma nic wspólnego, gdyż ten ciągnik długo akumulatora nie widział. Od dawna był spychany z górki lub ciągany. Olej też jest w porządku. Wygląda na to, jakby paliwo nie szło poza pompkę zasilającą. Tylko dziwne jest to, że stało się to tak nagle.

  • 0

#4 rafaello3

rafaello3

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 901 postów

Napisano 20 październik 2014 - 22:13

Wiadomo awarie najczęściej nagle wyskakują .Z tego co piszesz to wałek w pompie paliwowej mógł się ukręcić .Też miałem taki przypadek w ursusie .
  • 0

#5 przemek2092

przemek2092

    V.I.P

  • Moderator
  • 1052 postów

Napisano 22 październik 2014 - 19:33