Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kurnik na 50 kur - jakie wymiary?
Autor Wiadomość
eternalbeing Offline
Nowy

Liczba postów: 3
kurnik na 50 kur - jakie wymiary?
witam, jestem studentką wydziału Architektury i Urbanistyki w poznaniu. W tym roku przyszlo mi zaprojektowac kurnik. stad moje pytanie do Państwa o pewne rady ;]

1. chodzi o kurnik na 30 - 50 kur, z mozliwoscia rozwoju. czy kurnik o wysoki na 2m oraz szeroki na 3m oraz dlugi na 8m bedzie wystarczajacy? do tego dojdzie wybieg na świeżym powietrzu z mozliwoscia dostawiania odpowiednich modulow

2. piodla i karmidla - czytalam ze najlepiej gdy poidla sa na wysokosci piersi kury - prawda? i co z karmidlami - sytuawane sa obok poideł? na tej samej wysokosci?

3. grzeda - miejsce gdzie kury skladaja jajka. nie orientuje sie wogole jak wyglada takie miejsce - moze macie gdzies zdjecia z kurnika pokazujace to miejsce? czy kazda kura ma swoja grzede?

wiem, ze moje pytania moga sie wydawac śmieszne i niezrozumiale, ale niestety bedac dzieciakiem nie zwracalam na to uwagi a kurnika dawno nie widzialam.
jesli w czyms sie myle prosze o sprostowanie
pozdrawiam!
19-03-2012 21:30:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę to polubić Odpowiedz cytując ten post
bodzio Offline
Bywalec

Liczba postów: 136
RE: kurnik na 50 kur jakie wymiary
Ale ty chcesz budować ten kurnik czy tylko go zaprojektować? Na 50 kur to taki kurnik 3x8 to kury bedą miały luksus. Jak kury mają mieć wybieg to poidła i karmidła lepiej mocowac na zewnatrz. Co do wysokości 2 metrów to troche mało, daj "ustawowe" 2,5 metra, że jak sam wejdziesz to nie bedziesz sie czuł jak w jaksini.

Acha a sprzęt taki jak karmidła i poidła to się kupuje gotowe i stawia sie na ziemi, kura z natury je i pije z ziemi, nikt jej nie podstawia pod nos paszy.
19-03-2012 23:43:44
[-] 1 użytkownik lubi ten post:
Aga (02-27-2013)
jurlesz Offline
Nowy

Liczba postów: 5